Zleva: Farid Matraki, A. Mishcon, J.-C. Babin, Phillipe Pascal, Ulrich Wohn

Zleva: Farid Matraki, A. Mishcon, J.-C. Babin, Phillipe Pascal, Ulrich Wohn

Tag Heuer

První butik TAG Heuer v USA je v Las Vegas

Hodinářské butiky. Většinou architektonicky zajímavé objekty, kde najdou fanoušci dané značky aktuální nabídku hodinek pohromadě. V poslední době se s butiky roztrhl pytel, některé značky expandují do Asie, TAG Heuer ale s velkou slávou otevřela první butik na území USA.

Trochu překvapivě se představitelé TAG Heuer rozhodli butik situovat ne do slunného Los Angeles nebo nejlidnatějšího New Yorku, ale do města proslulého svým nočním životem a zejména obrovským množství kasin, nevadského Las Vegas. Dlužno říci, že Vegas je se svými asi 600 tisíci obyvatel střediskem o mnoho menším, než je zmíněná dvojice, ovšem díky čilému turistickému ruchu to zde žije a především – lidé sem jezdí ve velkém utrácet své těžce vydělané peníze.

Otevření butiku proběhlo 2.června od desáté hodiny dopolední v nejluxusnějším obchodním centru města, The Crystals v CityCenter za účasti šéfa značky J.-C. Babina a presidenta skupiny LVMH Philippa Pascala a samozřejmě dalších osobností.  

Zleva: Farid Matraki, A. Mishcon, J.-C. Babin, Phillipe Pascal, Ulrich Wohn

Samotné obchodní centrum The Crystals je otevřeno od prosince 2009 a je domovem asi čtyřiceti luxusních prodejců, několika prvotřídních restaurací a nočního klubu. Jak známo, Las Vegas nikdy nespí a tak je celé centrum otevřeno ve všední dny do třiadvacáté hodiny, o víkendu se pak jeho brány zavírají úderem půlnoci.
Nepřehlédněte  TAG Heuer představil limitovanou edici modelu Silverstone

O kompletní návrh designu butiku se postaral architekt Eric Carslon, hlavním materiálem je přitom prvotřídní sklo a mramor. Butik tak překypuje spoustu skleněných vitrín, ve kterých se vyjímají hodinářské skvosty. Některé z nich jsou zabudovány ve zdi a návštěvnicí se tak při průzkumu vybrané časomíry ani nemusejí ohýbat, hodinky jsou totiž zhruba ve výšce očí.
Na ploše zhruba 75 čtverečných metrů je rozeseto asi 240 kusů hodinek, což je výrazně víc, než mohou zákazníci objevit u prodejců s širším záběrem. Kromě hodinek nechybí ani další výrobky s logem TAG Heuer, tedy luxusní mobilní telefony Meridiist, sluneční brýle nebo kožené zboží (bundy, peněženky).

Díky dostatku prostoru je podrobně prezentován příběh té které kolekce hodinek, a klient tak dostává veškeré potřebné informace doslova na stříbrném podnose. Výhodou je, že zatímco běžní prodejci, kteří nabízejí hodinky více značek často nemají fyzicky k prohlédnutí ty nejvyšší modely.

Vchod butiku TAG Heuer v Las Vegas

"Musíme se i nadále prezentovat těmi vyššími modely z naší kolekce. Prodejci často nenabízejí dražší Grand Carrera a jiné to nebude ani u limitované edice Mikrograph s cenou 50 000 USD. Tyto hodinky nejsou součástí běžné kolekce, v butiku ovšem i takové zákazníci najdou a budou moci si je hned zakoupit," uvažuje J.-C. Babin nad smyslem butiku.

Nepřehlédněte  Heuer Carrera s podpisem Hiroshi Fujiwary slaví 55 let existence modelu

"Otevření specializované butiku je určeno zejména pro zákazníky, kteří chtějí mít pohromadě veškeré možné informace o vybraných hodinkách, chtějí znát jejich příběh. I přes velkou síť našich distributorů cítíme, že je zde skupina zákazníků, která si chce své nové hodinky koupit pouze jen a v butiku dané značky," řekla vice prezidentka pro strategii značky Alyssa Mishcon.

Slevy nejsou pro návštěvníky butiku to nejdůležitější

Šéf značky se slovy vice prezidentky Mishcon souhlasí a doplňuje, že návštěvníci butiku nejdou nakoupit s vidinou velké slevy. "Pokud bychom naopak značnou slevu nabídli, byli z toho určitým způsobem zklamání.  Zákazníci jsou do butiku zejména kvůli unikátnímu kompletnímu výběru, který u běžných prodejců nenaleznou a taky kvůli znalostem personálu, kteří mají o značce a jejich produktech dokonalý přehled. Návštěvníkům se tak v butiku dostává prvotřídní péče, lákadlem je také nabídka dalšího sortimentu. Takže důvodů proč do butiku zajít je hned několik," vysvětluje J.-C. Babin.

Slova, že návštěvníci butiku skutečně nejdou po slevách dokazuje skutečnost, že výše průměrné slevy poskytnuté zákazníkům od otevření butiku jsou pouhá 2 %. To je skutečně symbolické; prodeje jsou naopak nad očekávání vysoké.

Nepřehlédněte  Tiger Woods na čas zmizí z reklamní kampaně TAG Heuer

První butik TAG Heuer v Americe a nová generace kolekce Link

Spolu s otevřením butiku byla uvedena zbrusu nová kolekce oblíbené a dalo by se říci kultovní řady  Link, která proslula svým "eskovitým" ocelovým tahem, který je na ruce velmi komfortní. Zároveň jde o jedinou kolekci, jejíž modely jsou dodávány výhradně a jen právě s tímto kovovým tahem. Hlavní změny? Tah trochu přiostřil své hrany a některé modely povyrostly.

TAG Heuer Link Automatic Calibre 6 (2011)

Kompletní modelová řada TAG Heuer Link bude od srpna k mání exkluzivně právě v americkém butiku. Tato exkluzivita bude dle šéfa značky trvat celé tři měsíce. Stejnou strategií byla v Číně uvedena speciální edice hodinek Monaco V4 v růžovém zlatě. Ačkoli v případě řady Link nelze hovořit o tak závratných cenových hladinách, J.-C.Babin na výše uvedené plánu trvá a je přesvědčen, že novinky si klientelu získají.

Zdroj: WatchTime, JaNewYork

Štítky: /

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*