TAG Heuer Carrera Calibre 1887

TAG Heuer Carrera Calibre 1887

Hublot / LVMH / Novinky / Tag Heuer / Zenith

Tržby koncernu LVMH jsou zatím o 30 % vyšší než loni

Třetí kvartál se k poslednímu září uzavřel a tak není divu, že významné společnosti na svých stránkách veřejně prezentují výsledky svého hospodaření. Nejinak tomu je v případě uskupení LVMH, které sdružuje nejvíce luxusních značek od špičkových vinařů, módních návrhářů přes klenotníky až po hodináře. Příjmy posledně jmenované divize za prvních devět měsíců tohoto roku meziročně vzrostly téměř o 30 %.

Stejně jako si lépe vedlo uskupení Swatch dle zprávy za první pololetí, dařilo se i LVMH, pod jejíž křídla z hodinářských značek spadá TAG Heuer, Zenith, Hublot, Dior, které doplňuje trio šperkařských výrobců FRED, De Beers a Chaumet. Tržby hodinářsko-šperkařské divize se za tři uzavřené kvartály tohoto roku zastavily na 687 mil. eur. Vloni to za stejné období bylo 533 milionů eur. Meziročně jde tak o nárůst rovných 29 %.

Tržby LVMH jako celku se letos z loňských 11,946 mld. eur zvedly na 14,210 miliard. Tradičně nejvíce uskupení inkasovalo za prodej módů a kožené zboží, a to 5,463 mld. eur, meziročně to znamená o 20 % lepší výsledek.

Nepřehlédněte  Gerard Butler si oblíbil Roger Dubuis s dvojitým tourbillonem

TAG Heuer Carrera Calibre 1887

Zajímavé je porovnání Q1-Q3 09-10: loni bylo z prvních tří kvartálů roku nejúspěšnější to druhé, kdy hodinářská divize zaznamenala příjmy 192 milionů eur. V roce letošním bylo právě skončené čtvrtletí příjmy nejúspěšnější, hodinek a šperků se totiž prodalo za 244 milionů eur. Společný je pro poslední dva roky nejslabší článek, kterým v obou případech bylo první čtvrtletí.

TAG Heuer v uplynulém období těžila z pokračující expanze napříč klíčovými trhy a také ze 150. jubilea, které společnost v tomto roce slaví. U Hublot zase táhnou oblíbené modelové řady Big Bang a King Power. Více než dobře byla přijata nová kolekce hodinek Zenith. Plnější kasu oproti loňsku hlásí i šperkařské značky Chaumet, FRED a De Beers.

Zdroj: LVMH

Zanechat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*